I höst behöver du ladda ditt kontantkort hos din mobiloperatör
Möjligheten att ladda kontantkort i mobil- och nätbanken försvinner i slutet av september 2022. Istället laddar du kontantkort direkt hos din mobiloperatör, länkar hittar du här:
Möjligheten att ladda kontantkort i mobil- och nätbanken försvinner i slutet av september 2022. Fram till dess kan du ladda kontantkortet som du brukar.
Möjligheten att ladda kontantkort i mobil- och nätbanken försvinner i slutet av september 2022. Istället laddar du kontantkort direkt hos din mobiloperatör, länkar hittar du här:
Observera att möjligheten att ladda kontantkort i mobil- och nätbanken försvinner i slutet av september 2022. Istället laddar du kontantkort direkt hos din mobiloperatör, se länkar ovan.
Välj/skriv in:
När laddningen är klar skickar mobiloperatören en bekräftelse till mobilnumret som du har laddat.
När laddningen är klar skickar mobiloperatören en bekräftelse till mobilnumret som du har laddat.
Observera att möjligheten att ladda kontantkort i mobil- och nätbanken försvinner i slutet av september 2022. Istället laddar du kontantkort direkt hos din mobiloperatör, se länkar ovan.
Välj/skriv in:
När laddningen är klar skickar mobiloperatören en bekräftelse till mobilnumret som du har laddat.
När laddningen är klar skickar mobiloperatören en bekräftelse till mobilnumret som du har laddat.
Du kan ladda kontantkort från Comviq, Halebop, Telenor och Telia.
Kontakta din mobiloperatör om ditt kontantkort inte laddats trots att beloppet dragits från ditt konto i banken. För att mobiloperatörens kundtjänst ska kunna hjälpa dig behöver du ha verifikationsnumret för laddningen. Numret hittar du på ditt kontoutdrag.
Kontoutdraget kan du se i din Internetbank om du klickar på kontot under fliken ”konton” eller i översikten.
Att ladda kontantkortet via nätbanken eller mobilbanken kostar inget extra.