Sköt dina bankärenden via Talsvar
Använd vår automatiska talsvarstjänst för att sköta dina vardagsärenden som att betala räkningar, göra överföringar eller lyssna av ditt saldo. Ha din fyrsiffriga personliga kod, ditt kort och kortläsare eller ditt Mobila BankID tillgängligt när du ringer Talsvar.
Talsvar med knapp eller röststyrning
Med talsvarstjänsten kan du göra ett flertal ärenden när som helst på dygnet. En röst guidar dig och du använder knapparna på telefonen för att göra dina bankärenden. Ha din personliga kod eller ditt Mobila BankID tillgängligt när du ringer.
Du kan också använda röststyrt talsvar. Talsvaret förstår vanligt vardagligt tal, och ställer följdfrågor om det behövs. Du säger vad ditt ärende gäller, till exempel ”saldo”, ”transaktioner” eller ”överföring” så kopplas du rätt.
Talsvars grundutbud
Med grundutbudet för Internet och Telefon kan du bland annat göra följande via telefon:
- Höra saldo och transaktioner för konton
- Göra överföringar mellan egna konton
Ladda ner vår Kom igång-guide: Sköt dina bankärenden via Talsvar (pdf, 716 KB)Öppnas i nytt fönster