Dina fördelar med Nordeas Seniorlinje:

  • Du kommer fram snabbt och smidigt när du ringer till oss.
  • Du får kundservice på dina villkor och i din takt – i både små och stora ärenden.
  • Du får trygg guidning till digitala verktyg och andra användbara tjänster.

När du ringer oss får du lika personlig och trygg hjälp som du får när du träffar oss på ett kontor.

Hjälper du en anhörig med ekonomin?

Du som hjälper en anhörig med ekonomin kan också ringa Nordeas Seniorlinje för att få hjälp. Det gäller för dig som är barn, eller anhörig på annat sätt, till seniorer som är kunder hos oss. Du behöver ett medanvändaravtal för att hantera din anhöriges bankärenden

 

Nordeas Seniorlinje kan bland annat hjälpa dig med

  • att genomföra betalningar, överföringar och andra ärenden
  • trygg guidning i digitala tjänster, som BankID, nätbanken, mobilbanksappen och Swish
  • att komma igång att använda Talsvar och Kuvertgiro
  • att boka möte på ett kontor nära dig.

 

Ring Nordeas Seniorlinje

Öppet vardagar kl. 9–17.

Ring Nordeas Seniorlinje 08-463 71 88 Öppnas i nytt fönster