Gick något fel?

Gick någonting fel när du gjorde din insättning via insättningsautomat? Blev beloppet inte insatt eller blev endast delar av beloppet insatt?

I dessa situationer kan du göra en reklamation. 

Kontrollera kontot först

Innan du gör reklamationen är det bra om du kontrollerar vilket belopp som satts in på ditt konto för att vara säker på att du behöver reklamera.

Fick du ett kvitto, spara det. Det innehåller mycket bra information som hjälper till vid en reklamation.

Reklamera via Kundservice

Ring till Kundservice 0771-22 44 88, som hjälper dig att fylla i uppgifterna och skickar reklamationen. Du måste kunna identifiera dig med mobilt bank id eller e-kod.

Reklamationsblankett

Du kan själv reklamera via vår reklamationsblankett, den reklamationen kommer att ta längre tid än om du gör reklamationen via Kundservice. 

Det gör du genom att skriva ut och fylla i blanketten och skicka in till adressen som står på blanketten.