Gick någonting fel när du gjorde din insättning via insättningsautomat? Blev beloppet inte insatt eller blev endast delar av beloppet insatt? I dessa situationer kan du göra en reklamation.
Kontrollera kontot först
Innan du skickar in reklamationen är det bra att kontrollera beloppet som dragits från ditt konto, för att säkerställa att du behöver reklamera.
Fick du ett kvitto? Spara det, kvittot innehåller viktig information som hjälper till vid en reklamation.
Reklamera via Kundservice
Ring till Kundservice 0771-22 44 88, som hjälper dig att fylla i uppgifterna och skickar reklamationen. Notera att du måste kunna identifiera dig med mobilt bank id eller e-kod.
Reklamationsblankett
Du kan själv reklamera via vår reklamationsblankett, den reklamationen kommer dock att ta längre tid än om du gör reklamationen via Kundservice.
Det gör du genom att skriva ut och fylla i reklamationsblankettenÖppnas i nytt fönster och skicka in till adressen som står på blanketten.