Kundservice Chatta med oss Öppnas i nytt fönster
Couple looking at laptop large

Internetbanken Företag

Internetbanken Företag stängdes 31 augusti och inloggningssidan har nu ersatts av inloggning till nya internetbanken Nordea Business. Om ditt företag ännu inte har tillgång till Nordea Business kontakta din rådgivare eller ring Kundcenter Företag på 0771-350 360.

Tips vid övergång till Nordea Business

  • Använder du organisationsnummer som användarid vid inloggning, så behöver vi registrera ditt personnummer. Kontakta oss på 0771-350 360 så hjälper vi dig att komma igång.
  • Om du använder mobilappen, uppdatera den till den nyaste versionen. 
  • Om du lagt till betalningsmottagare i Internetbanken Företag sedan du börjat använda Nordea Business - registrera dem istället i Nordea Business (dina betalningsmottagare flyttades från Internetbanken Företag till Nordea Business när du fick tillgång till den, men betalningsmottagare du lagt till i Internetbanken Företag sedan du börjat använda Nordea Business har inte flyttats).
  • Om du använder “två i förening” för signering av betalningar, se till att göra två signeringar i Internetbanken Företag så snart som möjligt. Annars behöver du registrera betalningen igen i Nordea Business.