Nordea Node för företaget
Nordea Node är vårt tjänstepensionserbjudande som riktar sig till företag som inte har kollektivavtal och som är i behov av tjänster som förenklar och effektiviserar förmånshanteringen för de anställda. Automatiserad administration, bokföringsunderlag, rapportering och faktura i digitalt format. Trygg hantering av relocates/expats, upphandlade försäkringar, förmånsportal för de anställda och mycket mer...
- Effektivt och tryggt verktyg för er som arbetsgivare
- En riktigt bra tjänstepension och en portal för de anställda
- Komplett försäkringsskydd med förebyggande hälsotjänster
- Alla förmåner på ett ställe & "digital" friskvård
- Digital eller personlig pensionsrådgivning
Företagets pensioner utan krångel - Nordea Node helt enkelt
Nordea Node integreras med ert lönesystem för automatisk hantering av ändringar som påverkar de anställdas pensionsavsättningar. Ni får tillgång till ett digitalt gränssnitt där ni har en översikt över ert engagemang. Era anställda får kontroll över sina pensions- och försäkringsförmåner och kan göra ändringar i sitt förmånspaket via plattformen, vilket bidrar att de lättare kan förstå värdet av sina förmåner.
Nordea Node för dig som anställd
För dig som är anställd är Nordea Node navet för dina anställningsförmåner. Tjänstepension, rådgivning, löneväxling, försäkringar och friskvård. Allt beroende på vad din arbetsgivare erbjuder.
I Nordea Node kan du ta en närmre titt på hur mycket din arbetsgivare sätter av till din tjänstepension varje månad och hur mycket du förväntas få när det är dags för pension. Du kan se vilket försäkringsskydd du har och få råd om hur det kan anpassas för att passa just dig och din livssituation.
Nordea Node är alltid tillgängligt och fungerar lika bra på datorn, läsplattan och mobilen utan att du behöver installera någonting.