Synpunkter, förslag eller klagomål?

För oss i Nordea är det viktigt att du som kund är nöjd med våra företagstjänster och med vårt bemötande. Om det är något som inte motsvarar dina förväntningar vill vi gärna veta det. 

Tack för att du hör av dig till oss med ditt klagomål så att vi kan reda ut det som har hänt.

Har du ett klagomål ska du i första hand vända dig till den person som har tagit hand om ditt ärende för utredning, förklaring och svar i ärendet. Förhoppningsvis kan ni tillsammans reda ut vad som har hänt och hitta en lösning som du känner dig nöjd med. Om du inte är nöjd med lösningen kan du kontakta Nordeas kundombudsman för att ta frågan vidare och pröva ditt ärende.

Se nedan hur du skickar ett klagomål till oss. 

Nordeas kundombudsman för företag

Är du inte nöjd med det beslut du har fått gällande ditt klagomål eller känner du att du vill ta frågan vidare, kan du kostnadsfritt vända dig till Nordeas Kundombudsman, som är klagomålsansvarig i Nordea.