Fråga oss Öppnas i nytt fönster Kundservice

Frågor och svar - Nordea Business

Din nya digitala bank

Hur loggar jag in på Nordea Business?

Här på Nordea.se loggar du lätt in via ”logga in” högst upp i menyn till höger. Där väljer du logga in som företagskund.

Hur ansöker jag om Nordea Business?

Om du är ny kund ansöker du här om ett Företagspaket. Är du redan kund kontaktar du Kundcenter Företag eller din rådgivare.

Finns Nordea Business som app?

Nej det finns ingen app. Nordea Business går bra att använda på dator, surfplatta och smartphone, den anpassar sig till den enhet som används.

Vilka språk kan jag välja mellan när jag använder Nordea Business?

Nordea Business finns på svenska och engelska. Du väljer språk smidigt på inloggningssidan innan du loggar in. 

Kan vi vara flera användare?

Ja, du lägger lätt till och tar bort användare genom att kontakta Kundcenter Företag. Det finns även möjlighet att ha olika typer av användarbehörigheter.