Om Onlinekontoret

Fyll i och skicka in dina uppgifter i formuläret så kontaktar vi dig inom en arbetsdag.

Vi vill att du ska kunna få rådgivning på det sätt som det passar din livsstil. Onlinekontoret är för dig som vill sköta dina bankärenden där det passar dig. Därför kan du nu sitta var du vill när du får rådgivning på onlinekontoret. 

Precis som vid ett möte öga mot öga går rådgivaren igenom din ekonomiska situation, ditt intresse för placeringar, din syn på risk och framför allt - målet med ditt sparande. Rådgivaren delar sin datorskärm för att kunna visa bilder och annan information för dig som är relevant för rådgivningen.

För att kunna ha Rådgivning Online behöver du:

  1. En dator eller iPad
  2. Internetuppkoppling 
  3. Telefon
  4. Kunna identifiera dig genom Mobilt BankID alternativt med kort och kortläsare.

Bli kund på Onlinekontoret

  • Du som redan är kund i Nordea och vill byta kontor till Onlinekontoret kan göra det genom att ringa Kundservice på 0771-22 44 88. Om du vill att vi ringer dig kan du fylla i dina kontaktuppgifter längre ned på sidan.
  • Om du inte är kund i Nordea sedan tidigare är du välkommen att bli kund hos oss. När du har blivit kund på Nordea kan du välja att bli kund på Onlinekontoret. 

Rådgivarna 

På Onlinekontoret arbetar vi som ett team och hjälper alla kunder tillsammans. På så sätt ökar vi vår flexibilitet och tillgängligheten för dig blir optimal. Alla rådgivare är licensierade av SwedSec.