Klagomål

Har du klagomål gällande vår verksamhet får du gärna informera oss. I första hand vill vi att du tar kontakt med ditt kontor för utredning och svar i ditt ärende. Men det går också bra att skicka in ett klagomål via formuläret nedan.

För din egen säkerhet kan vi inte ta emot några uppdrag som rör dina personliga banktjänster via detta formulär. Använd i stället tjänsten Kundpost inne i Internetbanken om du vill lämna uppdrag eller fråga om något som gäller dina personliga bankaffärer. Logga in som vanligt, klicka på "Kontakta oss" uppe i högra hörnet och klicka sedan på "Kundpost" och "Nytt meddelande" i vänstermenyn.

 
 
 
 
 

Information om behandling av personuppgifterÖppnas i nytt fönster

E-postkommunikation med Nordea är inte skyddad eller krypterad. Skicka inte känsliga uppgifter som kontouppgifter eftersom e-post kan läsas av obehöriga.