Personlig Service

Som kund hos oss får du snabb hjälp med dina vardagsärenden via telefon – på tider som passar dig.

Om Personlig Service Mer fakta Priser Om Personlig Service

Om Personlig Service

Du får personlig service och råd om lösningar för företagets bankaffärer av en bankman hos Kundcenter Företag, 0771-350 360.

Dina fördelar:

  • Generösa öppettider: vardagar 08.00 - 20.00, helger 10.00 - 17.00.
  • Hjälp med olika typer av vardagsärenden som till exempel betalningar, placeringar och behörigheter.
  • Råd om lösningar för företagets bankaffärer

Personlig Service ingår i Företagspaketet, där vi samlat de vanligaste bank- och betaltjänsterna du behöver.

Mer fakta

Öppettider

Vardagar 08.00 - 20.00, helger 10.00 - 17.00.

Ha din säkerhetslösning till hands så att du kan få hjälp med olika typer av bankärenden.

Telefonnummer Kundcenter Företag

0771-350 360 (från utlandet: +46 771 350 360).

I Personlig service ingår

  • Betalningar inom Sverige och utlandet
  • Köp och försäljning av värdepapper
  • Valutaväxling
  • Överföringar
  • Information om räntor och valutakurser
  • Öppna och spärra konton och kort

Om säkerheten

De säkerhetslösningar vi använder ger skydd för att telefonikontakten kan fungera på bästa sätt. Säkerhetslösningarna uppdateras kontinuerligt och utsätts regelbundet för omfattande tester.

Identifiering

Identifiera dig med ditt personnummer och Mobilt BankID eller personlig kod.

Extra kontrollfrågor

I vissa situationer behöver vi göra extra kontroller genom att ställa frågor till dig.

Inspelning

Alla samtal till telefonbanken spelas in så att både du och vi ska kunna följa upp vad vi kommit överens om.

Läs mer om behandling av personuppgifter.

Priser

Pris Personlig service

SpecifikationPris
Betalning till PlusGirokonto eller bankgironummer, per styck80 kr
Insättning/överföring till eget konto i Nordea0 kr
Insättning/överföring till annans konto i Nordea eller i annan bank80 kr
Telefonöverföring till annan bank, per styck200 kr