Frågor och svar – eRedovisning

Här har vi samlat frågor och svar om eRedovisning.

Hur ansluter jag en ny användare till eRedovisning?
Svar:

För att ansluta en ny användare fyller du i och skickar in blanketten Ändring/avslut eRedovisning (pdf, 142 KB)Öppnas i nytt fönster.

Hur tar jag bort en användare i eRedovisning?
Svar:

För att avsluta behörigheten i eRedovisning för en användare fyller du i och skickar in blanketten Ändring/avslut eRedovisning (pdf, 142 KB)Öppnas i nytt fönster.

Min användaridentitet har blivit spärrad, vad gör jag?
Svar:

Din kod blir spärrad om du har angett fel lösenord tre gånger eller om du inte har använt eRedovisning på 60 dagar. Kontakta Kundcenter Företag, 0771-350 360, vardagar 8-20 och helger 10-17. Identifiera dig med ditt personnummer och Mobilt BankID eller personlig kod. 

Genom att identifiera dig när du ringer oss har vi större möjlighet att hjälpa dig med dina bankärenden på ett säkert sätt.